ایلیا خانیایلیا خانی، تا این لحظه: 16 سال و 11 روز سن داره

ایلیاخانی و اکنون آدلیا خانی

جشن شکوفه ها مهرماه 93

1393/7/1 10:55
نویسنده : مامان فریبا
816 بازدید
اشتراک گذاری

دوشنبه 31 شهریور 93 جشن شکوفه ها بود و شکوفه ما هم تو این روز حضور داشت تا مسیر علم و دانش رو شروع کنه در دبستان علامه

ایلیا مرد من تو این روز بدون هیچ بهونه آماده رفتن شد و از این جشن و رفتن به مدرسه استقبال کرد

مهر 93 و جشن شکوفه ها به روایت تصویر

مهر 93

خداحافظ دوران مهد و سلام مدرسه

دانش آموزم خوش آمدی

صف مدرسه

کلاس و نیمکت مدرسه

ایلیا خانی کلاس اول خانم شاملو

یادش بخیر روز اول مدرسه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان سينا
27 آبان 93 10:32
سلاااااااااااام كجايي شما؟ ديگه داشتي نگرانم ميكردي ماشاا.. به مرد كوچك.ان شاا.. جشن فارغ التحصيلي و اميدوارم از تك تك لحظات لذت ببرين. چه جالب منم در تحقيقاتم علامه يكي از گزينه هاست.پيش دبستاني هم داره؟ بيا از مدرسه هم بگو حسابي ببوسش از اون بوسه ها كه حسابي بچلونيش
مامان فریبا
پاسخ
سلام سهیلاجون خوبی دلم برات یه ذره شده چرا نمیایی پیش من و ایلیا سینا رو خیلی وقته ندیدم خوشحال میشم ببینمتون درحقیقت من اول مدعی بودم پسر باید خودش درسخون باشه مدرسه فرق نمیکنه و میخواستم ایلیا رو مدرسه دولتی نزدیک خونه بنویسم که خودم هم انجا درس خوندم ولی با تحقیق و مشاوره به این نتیجه رسیدم که با این پسر بازیگوش نظراتم بدرد خودم میخوره سینا رو ببوس دوستون دارم