ایلیا خانیایلیا خانی، تا این لحظه: 16 سال و 16 روز سن داره

ایلیاخانی و اکنون آدلیا خانی

اولین کارنامه درسی در زندگی پسری ( سال 93)

1393/11/8 8:30
نویسنده : مامان فریبا
1,629 بازدید
اشتراک گذاری

اولین کارنامه درسی در زندگی ایلیا خانی

پسرم عسلم و عزیزترینم ؛

ایلیا جان شاید این کارنامه امروز برای تو فقط یک کاغذی بود که مامان از دیدنش خیلی خوشحال شد ولی از نگاه مامان این برگه هزاران امید و آرزو است،

این برگه چنان برایم حساس بود که حتی استرس گرفتنش نتونست پاهایم را حرکت دهد و دریافت این کارنامه را به بابا سپردم و تا این برگه بیاد خونه در دلشوره مرده و زنده شدم . ( حسی بدون شرح )

هر روز بعد از کارم که می آمدم خانه پا به پا تو نوشتم و خواندم و خندیدم و غمگین شدم و هزاران چهره دیگر تا تو بنویسی آب و یادبگیری باباآب داد. و جمع کنی و الگو بسازی و ....

میدانم باید توکل داشته باشم اما نمیدانم چرا تمام آینده تو را در این برگه و برگه های مشابه می بینم و دلواپس و نگران آن هستم .خدایا مهربانم و خالقم فرزندانم را به تو مسپارم و برایشان بهترینها می طلبم و ظرفیت این بخشش ها را .

                         با یک کیک کوچیک جشن کوچکی بین تو و من و بابا و اونی که توراهه همان شب     ( سه شنبه 7بهمن 1393 ) برات داشتیم و تو شاد بودی و ما شادتر .

پسندها (1)

نظرات (4)

محمد
9 بهمن 93 10:12
سلام بروزم با مطلب : "با وسواس گرفتن بچه چه کنیم؟"
مامانی
11 بهمن 93 16:35
ای جانم چقدر نازی شما خاله جون افرین پسر زرنگ خاله جون علیرضای منم توی مسابقه عکس شرکت کرده میشه بری بهش رای بدی؟ یه دنیا ممنون اینم لینکش http://photo.ninisite.com/Showphoto.aspx?vid=2015011122090505397
مامان فریبا
پاسخ
سلام چشم حتما رای میدم انشاء الله موفق و پیروز باشید
پیمان وخاله جون
20 بهمن 93 15:57
سلام عزیزم امیدوارم دانشگاه و..... وخیلی زود مدرک دکتراشو از هر رشته ای که دوست داره بگیره ششلیک یادت نره
مامان فریبا
پاسخ
مرسی خاله جون انشالله با پیمان و پژمان پله های ترقی رو طی کنن ولی تصورش رو بکن این سه تا تو یه دانشگاه چی میشه
مامان سينا
25 بهمن 93 10:47
سلام مبارك باشه.ماشاا.. به پسر پرتلاش ان شاا.. هميشه موفق و سلامت باشه زير سايه مامان گل و باباش. مدرسه چطوره راضي هستي؟راهنمايي لطفا
مامان فریبا
پاسخ
سلام سهیلاجون از لطفت کمال تشکر دارم ولی اینطوری نمیشه باید بیای خونمون تا مفصل از مدرسه ایلیا واست تعریف کنم . آخه دلم واسه خودت و پسرگلت یه ذره شده حتی از یه ذره هم بیشتر کلی حرف هم واست دارم