ایلیا خانیایلیا خانی، تا این لحظه: 16 سال و 24 روز سن داره

ایلیاخانی و اکنون آدلیا خانی

پروژه مهد ایلیا

1391/8/9 14:51
نویسنده : مامان فریبا
282 بازدید
اشتراک گذاری

خانم خانی من براتون کلی حرف دارم و.....

اینها صحبتهای محبوبه جون مربی ایلیا بود که دیروز در جلسه اولیاء و مربیان مهدشون مطرح کرد

شرمنده ام

ایلیا جون هروز صبح که می یاد مهد بیحال و بی حوصله است نه ورزش می کنه و نه چاشت می خوره وقتی سرکلاس هست سرش رو دستش روی میزه - ساعت نقاشی و کاردستی از انجام کار امتناع می کنه و میگه حوصله این کارها را ندارم. ساعت شعر با خودش تیراندازی می کنه توحیاط هم با وسایل بازی نمی کنه و تو کار گروهی اصلا شرکت نداره و همش تنها در دنیای خودش سرگرم است.

چند وقت دیگه جشن پایان فصلشونه و هیچی یاد نداره و ....

خداجون این حرفها برام تازگی نداشت مهد قبلی هم همین ها رو شنیده بودم و می دانستم مقصر اصلی ایلیا نیست .وقتی تا ساعت 5 بعداز ظهر سرکارم هستم و میام خونه سریع کارتون میزارم تا ایلیا آرام بشینه و کارتون نگاه کنه من هم به پخت و پز و کارهای خونه رسیدگی کنم باید این جملات را بشنوم

خدایا تنهایم نذار تا در پناهت بتونم تنهایی های ایلیا را پرکنم تا آینده ای آباد داشته باشد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)