ایلیا خانیایلیا خانی، تا این لحظه: 16 سال و 20 روز سن داره

ایلیاخانی و اکنون آدلیا خانی

تحویل سال 92

1392/2/19 8:49
نویسنده : مامان فریبا
243 بازدید
اشتراک گذاری

امسال تحویل سال جدید ساعت 14و21دقیقه روز چهارشنبه 30اسفند1391 بود و آن روز من و ایلیا و احمد باهم تنها بودیم چراکه مامانی و بابایی با دایی حسین و دایی مهدی و دایی سجاد مسافرت بودند

لحظه سال تحویل به خاطر مشکل کاری ام خیلی غصه دار بودم آخه هم به لحاظ مالی مشکل داشتم چراکه تازه خونه خریده بودیم و من کلی قرض داشتم هم به لحاظ عاطفی که پس از 10 سال کارکردن در یک محیط به این راحتی باهات خدافظی میکنن.

بهرحال من واسه احمد یک جفت کفش ورزشی پوما و واسه ایلیا یک سرباز جنگی آهن ربایی عیدی خریده بودم احمد هم در یک اقدام شگفت انگیز و غیر قابل باور یک گوشی موبایل سامسونگ به من عیدی داد و سال نو با هدیه نو آغاز شد......

شام هم منزل بابای (احمد) رفتیم و عیدی گرفتیم.

راستی امسال سال مار بود و من هم سال مار به دنیا آمده بودم و امیدوارم که این سال برای همه و همه بهترین باشد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)