ایلیا خانیایلیا خانی، تا این لحظه: 16 سال و 20 روز سن داره

1392/2/19 8:36
نویسنده : مامان فریبا

امسال نوروز 92 سال پرمیهانی بود

پنجشنبه ١ فروردین جلوس منزل پدربزرگ احمد بود و ناهار را همانجا صرف کردیم عصر هم که به خونمون آمدیم خاله سمانه با احسان و پسراش به دیدنمون آمدن

جمعه ٢ فروردین به دیدد دائی قاسم که عزادار پدر خانومش بود رفتیم و عصر هم دائی عباس و مریم با مرتضی به همراه شهربانو و رضا و پارسا با جمال و ملیحه و فاطمه به دیدن ما آمدن بعدهم شام رفتیم خونه بابایی (احمد) چون دائی های احمد اونجا دعوت بودن

شنبه ٣ فرووردین دوستانم توی خونه من جمع شدن تا حماسه اخراجمون رو جشن بگیریم. البته همه غصه دار بودن و وقتی رفتن جو سنگین غم تو خونمون موج میزد

یکشنبه ٤ فروردین مامانی و بابایی با عمه افسانه و محسن و فرزین به دیدنمون آمدن

دوشنبه ٥ فروردین ما به دیدن خاله سمانه رفتیم

شنبه ١٠ فروردین جلسه اتاق فکر آقای صدرزاده ساعت ٣ در هتل پارس برگزار شد و کمی به ادامه کارمان امیدوار شدیم

یکشنبه ١١ فروردین خیلی خوب بود چون از کار قبلی چهار ملیون پاداش گرفتم و خیلی خوشحال شدم بعدهم رفتیم دیدن شهربانو و رضا

دوشنبه ١٢ فروردین سومین جلسه آقای صدرزاده در هتل پارس برگزار شد و تقریبا برنامه کاریمان بسته شد همین روز هم مامانی و بابایی که به همراه دائی ها سفر بودن از سفر نوروزی برگشتن و کلی سوغاتی گرفتیم.

سه شنبه سیزده فروردین هم رفتیم به باغ بابا و سبزه رو بیرون انداختیم و ....

چهارشنبه ١٤ فروردین هم میهمانی مامان که از سفر برگشته بود برگزار شد

روز جمعه ١٦ فروردین هم شروع نهال کاریمان در باغی که بابا بهمون داد شد و ....

شنبه ١٧فروردین هم دوباره رفتیم باغ تا ادامه نهال کاری رو داشته باشیم و همین روز هم قرارداد همکاریم را با شرکت صدرزاده امضاء کردم